20091203

1.5 Αγία Τριάδα

Δεν υπήρχε τίποτα πριν από τη Δημιουργία εκτός από την Απροσδιόριστη Ενέργεια μέσα στη σκοτεινή Ανυπαρξία.
Αυτή η ενέργεια άρχισε τη Δημιουργία και γι’ αυτόν τον λόγο αποκαλείται Άγνωστη Αρχή Απάντων.
Επειδή δημιούργησε τα πάντα καλείται επίσης Δημιουργός και Πατέρας. Για λόγους ευκολίας καλείται επίσης Θεός επειδή η Άγνωστη Αρχή Απάντων, δεν είναι ούτε ένα όν, ούτε ένα πνεύμα αλλά κάτι ασύλληπτο από την ανθρώπινη διάνοια.
Ένα άλλο όνομα για το Θεό είναι Πρώτη Αιτία επειδή δεν έχει καμία αρχή και κανένα τέλος.

Η Άγνωστη Αρχή Απάντων (Θεός) είναι η υψηλότερη αρχή.
Κανένας δεν μπορεί να δει τον Άναρχο (Άγνωστη Αρχή Απάντων) αλλά μιλά με τον Ιησού Χριστό, το Άγιο Πνεύμα και τους Αρχηγούς του Πνευματικού Κόσμου (Ουράνιου Βασίλειου) και σπάνια με τους θνητούς.
Πρέπει να υπάρξει ένας συγκεκριμένος λόγος πνευματικής σπουδαιότητας για το Θεό για να μιλήσει με τους θνητούς.
Ο Άναρχος είναι παντού και Πανταχού Παρόν, επειδή είναι η κινητήριος ενέργεια κάθε ζωής αφού είναι και ο της ζωής-χορηγός.
Είναι η προσωποποίηση της Αγάπης και η δύναμή Του είναι η άπειρη Αγάπη για όλα τα δημιουργήματά Του, ακόμα κι αν τα δημιουργήματά Του δεν μπορούν το αντιληφθούν. Ο Πατέρας έχει την ατελείωτη υπομονή ότι τα δημιουργήματά Του,με την δική τους βούληση, θα επιστρέψουν τελικά σε Αυτόν.

Η ψυχή κάθε έμβιου όντος εμπεριέχει μια απειροελάχιστη ακτίνα της Ουσίας Του.
Η παρουσία Του είναι διάχυτη σε ολόκληρο το Σύμπαν μέσω της Πνοής Του, που εμπεριέχεται στην ψυχή των πάντων.
Για αυτόν τον λόγο λέμε ότι είναι Πανταχού Παρόν και Παντοδύναμος.

Ο Θεός, που όλοι έχουμε κατά νου και Τον επικαλούμαστε (συνήθως) την ώρα που Τον έχουμε ανάγκη, είναι κάτι που δεν μπορούμε να αποκρυπτογραφήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις, πνευματικές και ψυχικές.
Επειδή δεν είναι ορατός, έχουμε την εντύπωση, ότι αφού είμαστε ορατοί στα μάτια των συνανθρώπων μας και πετυχημένοι στην επίκτητη γνώση της γήινης ζωής, έχουμε το δικαίωμα να θεωρούμαστε μικροί θεοί.
Δεν υπάρχει πιο αλαζονική και πονηρή σκέψη από αυτή!

Από την Αγία Τριάδα, μόνο το πρώτο σκέλος, δηλ. η Πρώτη Αιτία, είναι Απρόσωπη. Δεν μπορεί να αναλυθεί, δεν Καθορίζεται και δεν Προσωποποιείται.
Και όμως, το Πρόσωπό Του, αντανακλάτε στο Χριστό εάν θέλουμε να δούμε το Πρόσωπό Του. Εάν πάραυτα, επιθυμούμε να Τον συναντήσουμε, θα Τον βρούμε μέσα σε μας, εάν είμαστε σε θέση να υπερνικήσουμε τα εμπόδια που θέτουν τα πάθη μας.

Το δεύτερο σκέλος της Αγίας Τριάδας είναι ο Ιησούς Χριστός.
Όταν η Πρώτη Αιτία αναπαύθηκε μετά τη Δημιουργία του κόσμου, ο Ιησούς ανέλαβε τη διακυβέρνηση του Σύμπαντος ως Ένας και Μοναδικός Υιός Του Πατρός.
Είναι ο Επικεφαλής και ο Αρχηγός του Ουρανίου Βασιλείου και καλείται Κύριος.
Ο Κύριος είναι ο άμεσος διαβιβαστής του θελήματος του Πατρός Του, δηλαδή καθοδηγεί τους Αρχηγούς που συγκατοικούν στο Ανάκτορο Του και δίνει τις απαραίτητες κατευθύνσεις σε όλους τους τομείς του Ουρανίου Βασιλείου.
Τίποτα δεν συμβαίνει χωρίς την άδεια του Ιησού Χριστού.
Η οργανωτική δομή Ουρανίου Βασιλείου είναι βασισμένη στην αξιοκρατία.

Ο Κύριος δεν ήρθε στο γήινο κόσμο ως Θεός αλλά ως απλός άνθρωπος.
Ο Πατέρας Του, ο Δημιουργός των πάντων, τον έστειλε.
Ως απλό άνθρωπο, λίγοι άνθρωποι τον ήξεραν μέχρι την ηλικία των 30 ετών, όταν ανέλαβε το ιερό καθήκον Του.
Σαν άνθρωπος, λάμβανε κατευθύνσεις, μέσω της αντιλήψεως Του, από το Άγιο Πνεύμα. Γνώριζε πολύ καλά τι τον ανέμενε κατά τη σύντομη διάρκεια της ζωής Του.

Για να σώσει ο Κύριος τον άνθρωπο, ήρθε στη γη ως άνθρωπος και πέθανε ως άνθρωπος.
Όταν ανήλθε στον Ουρανό κρίθηκε για τις πράξεις Του, όπως κάνει κάθε ψυχοπνευματική οντότητα όταν πεθαίνει.
Εάν δεν γινόταν αυτό και ερχόταν στη γη ως Θεός, θα επηρεαζόταν η βούληση των ανθρώπων και θα πίστευαν εξ ανάγκης. Αλλά ο σκοπός Του δεν ήταν να εξαναγκάσει, αλλά να πείσει τους ανθρώπους μέσω της Αγάπης, του Λόγου και μέσω της φιλάνθρωπης ειρήνης.

Οι διδασκαλίες του ήταν απλές αλλά μεστές εννοιών που θα μπορούσαν να γίνουν κατανοητές από όλους, συμπεριλαμβανομένων των σοφότερων της εποχής Του.
Μέσω των παραβολών του ενίσχυσε την πίστη στο Θεό, την αγάπη προς το συνάνθρωπο και τη δικαιοσύνη έναντι των αδικημένων.
Τα ρητά του ήταν πάντα σωστά και ασύγκριτα.
Κέρδιζε πάντα την αγάπη των απλών ανθρώπων, των άρρωστων και αυτών που είχαν αδικηθεί.
Ήταν όχι μόνο ένα θεραπευτής του σώματος αλλά και της ψυχής.
«Η ψυχή» σε αυτήν την περίπτωση, περιλαμβάνει το πνεύμα που είναι η ψυχοπνευματική οντότητα δεδομένου ότι η ψυχή και το πνεύμα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους.

Από την ηλικία 12 μέχρι 30 δεν έζησε στην γενέτειρα χώρα Του αλλά αλλού στη γη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: